ورود

ورود به حساب

نام کاربری *
رمز *
به خاطر بسپار

افزایش 2 برابری سهم فروشگاه های زنجیره ای در توزیع کالا

افزایش 2 برابری سهم فروشگاه های زنجیره ای در توزیع کالا

کلامی با تاکید بر ضرورت هماهنگی برای استفاده از ارز حاصل از صادرات برای تامین مواد اولیه بخش تولید بیان کرد: بیش از سه میلیون واحد صنفی در کشور داریم و در گذشته فروشگاه های زنجیره ای در توزیع کالا سهم ۵ درصدی داشتند که امروز این سهم به ۱۰ تا ۱۲ درصد افزایش یافته است که سبب رقابتی شدن شبکه توزیع شده است.

وی گفت: ۶۰۰ شرکت پخش کالایی در کشور داریم، در شرایط کرونا کالارسانی مناسبی انجام شده است و‌ در این حوزه موفق بودیم.

سرپرست معاونت امور بازرگانی داخلی وزارت صمت با تأکید بر اینکه از عرضه و فروش اینترنتی حمایت می کنیم، گفت: مرکز اصناف طرحی برای عرضه و‌ توزیع کالاهای صنوف توزیعی و خدماتی به صورت اینترنتی در دستور کار دارد و همچنین از ظرفیتهای دستگاه های مرتبط و ظرفیت های مردمی برای نظارت بر بازار استفاده می کنیم.

کلامی در بخش دیگری ادامه داد: صنوف باید به عنوان حبیب الله به این موضوع توجه کنند که نبود مصرف کننده، بخش عرضه را دچار رکود فعالیت می کند.

تنظیم بازار فرادستگاهی است

وی تصریح کرد: تنظیم بازار یک اقدام فرادستگاهی است و هماهنگی دستگاه ها به گونه ای است تا بازار مدیریت شود و‌ کالا با فراوانی و با قیمت مناسب به دست مردم و مصرف کنندگان برسد؛ در شرایطی که با تحریمهای ظالمانه دشمنان مواجهیم، تلاش می کنیم تا کمبودی در کالاها در سطح بازار نباشد.

سرپرست معاونت امور بازرگانی داخلی وزارت صمت اضافه کرد: در لوازم خانگی کوچک و بزرگ ۱۹ هزار و ۷۰۰ دستگاه ظرفیت نصب شده داریم، برنامه تولید ۱۱.۶ میلیون دستگاه لوازم خانگی با افزایش ضریب خوداتکایی در سال ۹۹ در دستور کار داریم که به نسبت آمار تولید 8.8 میلیون دستگاه در سال ۱۳۹۸، شاهد افزایش 30 درصدی تولید لوازم خانگی در سال 99 خواهیم بود.

کلامی با اشاره به این که هم اکنون حدود ۵۰۰ واحد تولیدی لوازم خانگی در کشور داریم، اضافه کرد: با افزایش تولید حقوق مصرف کننده نیز رعایت می شود.

اطلاعات تماس

تلفن: 86073504 - 88328065

فکس: 86073496

ایمیل: info@anjomanpbci.ir

آدرس: تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح شمالی، کوچه اصلی پور، پلاک 36، طبقه اول، واحد 1

درباره ما

از آنجا که تا کنون واردکنندگان این صنعت از مامن امنی در عرصه ی واردات کشور به عنوان حامی و پشتیبان خود  برخوردار نبوده اند، بایسته بود که چنین انجمنی سال ها قبل تاسیس می شد و لیکن همین اقدام مختصر که روند آغاز آن از اوایل تابستان سال 1393 به جریان افتاد  و در مهرماه سال 1393 منجر به تاسیس اولین دوره آن گردید به فال نیک گرفته شده و هدف از تاسیس انجمن چیزی جز ارائه خدمت به واردکنندگان  کاغذ ، مقوا و فرآوردهای سلولزی نبوده و نیست و اعضای هیئت مدیره اولین دوره انجمن تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا پایه گذار انجمنی قوی و جامعه الشمول باشد.