راه اندازی مرکز ارتباط با مشتری گمرک ج.ا.ا

در راستای ادامه ارائه خدمات الکترونیک و در جهت رفاه حال خدمت گیرندگان و عدم نیاز به مراجعات حضوری، گمرک جمهوری اسلامی ایران اقدام به راه اندازی مرکز ارتباط با مشتری یا میز خدمت نموده است. بر همین اساس با استفاده از شماره تلفن پنج رقمی 43891 امکان پاسخگویی به کلیه سؤالات در خصوص سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی و همچنین موضوعات مرتبط با قوانین و مقررات گمرکی و بخش های تخصصی مربوطه توسط کارشناسان میز خدمت فراهم شده است.

کارشناسان مربوط در کلیه ایام هفته به جز روز های جمعه، از ساعت 8 صبح لغایت 18 بعد از ظهر پاسخگوی سؤالات شما تا حصول نتیجه خواهند بود .

خدمت گیرندگان محترم می توانند در صورت عدم رضایت از ارائه خدمات مذکور، نسبت به ثبت هر گونه انتقاد در سامانه club.irica.co به منظور رفع مشکلات موجود در خصوص نحوه پاسخگویی اقدام نمایند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا