هدف‌گذاری مشترک اتاق بازرگانی و وزارت خارجه برای توسعه تجارت

[yee_row column-size=”md-column” boxed_layout=”yee-container-fluid” padding_layout=”” style_detail=”” theme_options=”flattern” border_color=”” border=”none” background_image_options=”none” background_image=”” background_color_options=”none” background_color=”” responsive_column_reset=”no” vacolumns=”top” ex_class=”” id=”” visiable=”1″][yee_column width=”1/1″ ors=”” column-size=”md-column” xs-column=”0″ xs-hidden=”” sm-column=”0″ sm-hidden=”” md-column=”0″ md-hidden=”” lg-column=”0″ lg-hidden=”” hidden-print=”visiable” background_image=”” background_color=”” ex_class=”” visiable=”1″][wgt_jce_editor css_animation=”no” ex_class=”” style_detail=”” yee-widget-theme=”default” border_color=”” border=”none” visiable=”1″]{content}

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: در دیدار با وزیر امور خارجه ایران قرار بر این شد که هر ساله در حوزه ای مشخص برای همکاری اقتصادی با سایر کشورها برای بازاریابی و برای ارتباطات بین‌المللی هدفگذاری مشترک انجام شود.

به گزارش خبرنگار بخش بازرگانی خبرگزاری تسنیم، پدرام سلطانی امروز در نخستین گردهمایی دبیران تشکلهای وابسته به اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: دبیران تشکلها موتور عرصه تشکلها در کشور هستند و باید مانند مدیران عامل شرکتها نقش پیش‌رونده‌ای در امور تشکلها داشته باشند.

وی افزود: رویکرد هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران توانمندسازی تشکلها است اما این توانمندسازی از جنس نیازمندسازی نیست بلکه شرایط بالندگی آنها فراهم می‌شود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: یکی از ابزارهای مورد نیاز برای این امر آموزش است و تصمیم گرفته شده که یک دوره مدیریتی NBA با همکاری یکی از دانشگاههای معتبر برای فعالین در تشکلها برگزار شود.

سلطانی تصریح کرد: در دیدار  با وزیر امور خارجه ایران قرار بر این شد که هر ساله در حوزه  ای مشخص با سایر کشورها برای بازاریابی و ارتباطات بین‌المللی هدفگذاری مشترک انجام شود.

وی در توضیح بیشتر اضافه کرد: بر این اساس مشخص می‌شود که در یک سال با ام کشور قرار است بیشترین بازاریابی‌، انتقال فناوری و سرمایه‌گذاری مشترک انجام شود. به همین اساس تشکلهای مربوطه و سفارتخانه‌ها تمرکز خود را برای توسعه تجارت با آن کشور انجام می‌دهند و بعد از بازه یک ساله نتایج کار را مورد بررسی قرار می گیرد.

وی در پایان صحبتهای خود گفت: اهمیت بخش خصوصی نزد حاکمیت در حال افزایش است و مراجعه دولت و سایر قوای حاکمیتی به اتاق بازرگانی افزایش یافته و انواع تقاضا از جانب دولت به سمت اتاق بیشتر شده است.

{/content}[/wgt_jce_editor][/yee_column][/yee_row]

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا