مزیت نمایشگاه کاغذ ومقوا دیدارو تبادل‌نظر فعالان حوزه کاغذ و صنایع سلولزی با یکدیگر

رئیس انجمن واردکنندگان کاغذ، مقوا و فرآورده های سلولزی ایران ضمن پربار خواندن نمایشگاه کاغذ و مقوا بالاترین مزیت آن را دیدار و تبادل‌نظر فعالان حوزه کاغذ و صنایع سلولزی با یکدیگر برشمرد.
به گزارش ستاد خبری هفتمین نمایشگاه کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه، سیدحسن میرباقری رئیس انجمن واردکنندگان کاغذ و مقوا گفت: من همیشه موافق تعدد نمایشگاه‌ ها هستم و معتقدم که هر نمایشگاهی کارکرد و مخاطبان ویژه خود را خواهد داشت.

میرباقری ادامه داد: بالاترین مزیت نمایشگاه کاغذ و مقوا؛ دیدار فعالان حوزه کاغذ و صنایع سلولزی با یکدیگر و تبادل‌نظرهایی است که در جریان آن اتفاق می‌افتد. درواقع هر شرکت‌کننده‌ای که با هدف مشخصی در این آوردگاه حضور یابد و برای دستیابی به آن برنامه‌ریزی داشته باشد، قطعاً به آن خواهد رسید.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در این رویداد به چشم می‌خورد و شاید در میزان تعداد شرکت‌کنندگان هم تأثیر گذاشت، هم‌زمانی آن با نمایشگاه مبلمان بود. درواقع دو رویدادی که در یک‌زمان برگزار می‌شوند باید مرتبط باشند تا بازدیدکنندگان مشترکی در آن‌ها حضور یابند. امیدواریم که در سال‌های آینده سالن‌های بیشتر و مجهزتری را به این آوردگاه اختصاص بدهند اما درمجموع نمایشگاه پرباری برای ما بود.

رئیس انجمن واردکنندگان کاغذ و مقوا در ادامه سخنانش بیان داشت: اولین اولویت ما به‌عنوان بخش خصوصی تک‌نرخی بودن ارز و کوتاه کردن دست سیستم‌های رانتی در کشور است. بهترین ابزاری که تولیدکننده، مصرف‌کننده و توزیع‌کننده برای تنظیم بازار استفاده می‌کنند عرضه و تقاضای بدون رانت است. اگر عرضه و تقاضا آزاد باشد و بانک‌ها از تولیدکننده و بازرگان حمایت کنند همه می‌توانند از این سیستم آزاد بازرگانی در کشور منتفع شوند.

وی افزود: امیدوارم جناب آقای پزشکیان رئیس‌جمهور محترم کشورمان به قول خود عمل کرده و ضمن پذیرش FATF مسائل بازرگانی را تسهیل کنند تا جامعه ما بیش از این به خاطر مسائل بانکی و عدم ارتباط با کشورهای دیگر ضرر نبیند. ما نیز به‌عنوان بخش خصوصی همواره در کنار اهداف دولت‌ها بوده‌ایم و سعی کرده‌ایم که حامی آن‌ها باشیم. در نهایت امیدوارم به‌زودی شاهد شکوفایی بخش صنعت در کشور باشیم چراکه اگر صنعت شکوفا باشد، بازرگانی هم شکوفا می‌شود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا