روزملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی گرامی باد

نام گذاری یک روز خاص برای تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی درتقویم ملی کشور، بی‌تردید نشانگر تاثیر و اهمیت کارکرد نهادهای مدنی و تشکل ها درحل مشکلات جامعه و تاکیدی بر اهمیت ایجاد زمینه های گسترش و تعمیق مشارکت فعالانه تشکل ها در فرآیندهای توسعه اجتماعی واقتصادی کشور و فرصتی برای اشتراک‌گذاشتن تاثیرات مثبت فعالیت این تشکل ها بر جامعه میباشد چرا که تحقق پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور ها مستلزم بهره گیری از استعداد، توان، حضور فعالانه، مطالبه گری مردم و مشارکت آنها برای تکامل بیشتر جامعه است و توسعه پایدار جوامع در تمامی عرصه ها میسر نمی گردد جز با همراهی تشکل هایی که برخاسته از بطن مردم هستند.

22 مرداد روزملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی فرصتی مناسب برای نکوداشت فعالان اجتماعی و اقتصادی و همه انسانهایی است که با وجود تمامی دغدغه های فردی، شغلی، اجتماعی و کاری خود، همچنان با صمیمیت و پشتکار فراوان برای دستیابی به اهداف جمعی و مطالبات صنفی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه کوشش می نمایند.

بدیهی است این تلاشها و پیگیری ها فقط با همکاری و همدلی مسئولین تشکل ها و حمایت و همراهی اعضای تشکل ها به نتیجه میرسد. همچنانکه در طی ده سال فعالیت این انجمن این امر را شاهد بوده ایم وخوشبختانه با همراهی و همدلی هیئت مدیره و اعضای انجمن با یکدیگر، انجمن واردکنندگان کاغذ، مقوا و فرآورده های سلولزی ایران به موفقیت های ارزنده ای دست یافته است.

  اکنون به این بهانه ، روزملی تشکلها و مشارکت اجتماعی  را  به هیئت مدیره و اعضای گرانقدر این انجمن و همه تشکلها و سازمانهای مردم نهاد کشور تبریک عرض نموده  و سربلندی و توفیق همه این عزیزان را در مسیر طولانی و پرچالش بهبود فضای کسب و کار، توسعه پایدار کشور و سعادتمندی جامعه را از درگاه خداوند متعال طلب می نماییم.

مسیرتان سبز،توان تان افزون  و قلبتان پر از نور باد …

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا