دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

روز پنجشنبه 14 اردیبهشت جلسه ای با حضور جمعی از روسای تشکل ها و فعالان و دست اندرکاران حوزه واردات ، چاپ و نشر وبسته بندی با جناب آقای دکتر مهدی اسماعیلی وزیرمحترم فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار گردید

.در این جلسه که جناب آقای میرباقری ریاست انجمن نیز حضور داشتند اعلام نمودند با وجود اهمیت کاغذ،مقوا ، خمیر کاغذ(پالپ) و سایر اقلام سلولزی بعنوان ماده اولیه و واسطه ای برای صنایع  و واحدهای تولیدی ،چاپخانه ها ، نشر و آموزش ،و سایر مصارف و نیازهای کشور متاسفانه بیش از دوماه است که با مشکل عدم تامین ارز برای ثبت سفارشات مواجهیم که درآینده نزدیک اثرات نامطلوبی بر ادامه کار واحدهای تولیدی و تامین نیازکشور می گذارد و خواستار پیگیری و حل این مشکل شدند.

همچنین آقای میرباقری درخصوص سایر مشکلات وموانع و تغییرات مستمر قوانین موثر بر تجارت خارجی که موجب آسیب به اعتبار بازرگانان در تجارت بین المللی میگردد صحبت کردند. وخواستار حل و کاهش این موانع و مسائل شدند.

درادامه جناب آقای دکتر اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به صحبتهای ایشان، ضمن تاکید براینکه مباحث مربوط به کاغذ مانند کالاهای اساسی اهمیت دارد و دولت مردمی پیگیر مشکلات حوزه چاپ و نشر میباشد، جهت پیگیری مسائل مطروحه قول مساعدت و پیگیری دادند.

پیرو موارد فوق الذکر براساس فرمایشات وزیر محترم ارشاد ،همه اعضای محترم انجمن واردکنندگان کاغذ،مقوا و فرآورده های سلولزی ایران میتوانند مسائل و مشکلات خود، در خصوص واردات انواع کاغذ، مقوا،خمیرکاغذ(پالپ) و سایر اقلام سلولزی را هرچه سریعتر کتبا به دبیرخانه انجمن ارسال فرمایند تا جهت پیگیری ازسوی انجمن به آن وزارتخانه ارسال گردد.


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا